zaterdag, oktober 06, 2007

Als het een beetje meezit

Als het een beetje meezit dan zit ik volgend jaar in Amsterdam, huisje, boompje maar geen beestje en/of ander wild (denk aan vriendin ofzo ;).
Nu ben ik echter helemaal gehypt om alweer over vakantie na te denken! Is dat wat?! De zomer is nog niet eens voorbij en ik zit alweer te plannen! Maar opties zat in ieder geval!
- Naar een ander continent!
of!
- Een camper kopen! Jawel, ik heb mijn zinnen gezet op een VW T2/T3 Camper. Het kost geen 'drol'. Naja het kost wel iets natuurlijk, maar een camper is altijd al een optie geweest! Nu heb ik de prijzen bekeken en het is prima te doen! Hoe vet is het om met de camper door Europa te cruisen! Surfplank op het dak en gaan! Lekker zwerven, lekker niksen, lekker een eigen huisje mee. Dit klinkt een beetje burgelijk, want hoe vaak zie je de NL'ers met hun caravan over de Franse wegen rijden en door berg en dal in alle andere landen?
Maargoed, daar heb ik bout aan! Een T2/T3 is te betalen en er is ontzettend veel lol uit te halen!

Dan wordt het toch lekker surfen in het zuiden van Europa en lekker genieten van de natuur in Noorwegen! Jaaaaah! Daar heb ik nu al zin in! Lekker bij familie op bezoek, lekker zwemmen waar je maar wilt, lekker koken op afgelegen plekjes waar niets of niemand is. Jaaaah!
Maargoed, als het een beetje meezit is het geen dagdroom maar wat anders. We zullen zien :)



Volkswagen T3

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik zeg het al jaren.....VW!!!

10:40 p.m.  
Blogger Rena said...

laat maar weten wanneer we gaan roadtrippen!
Ik heb er nu al zin in!
x

1:29 p.m.  
Blogger Jonapamplona said...

alvast gefeliiteerd met je bijna-amsterdamschap!

10:07 p.m.  

Een reactie posten

<< Home