zondag, juli 08, 2007

Toekomst

De toekomst is soms om de hoek en soms weer ver te zoeken. Bij staat de toekomst in ieder geval weer helemaal open. Ik kan alle kanten op.
Ja inderdaad, ik heb mijn psychologie niet gehaald...en dus mag ik dus ook niet het jaar overdoen en dus is het einde verhaal op de Erasmus. Dus hoe nu verder? Het is best raar als je je op 4 jaar studie instelt en dat dat idee na een jaar weer weg is. Dus what's next?
Er zijn zoveel opties eigenlijk. Mijn ma zegt altijd: Als een deur zich sluit gaat er weer een andere open.
Ik ben er helemaal mee eens, maar bij mij zijn het gelijk een aantal deuren die open gaan en wat ik zou kunnen doen. Maar de vraag is wat ik zal gaan doen?
Denk dat ik even goed ga sparen en flink ga genieten van de vrije tijd en daarin werken. Pleasure en business combined zullen we maar zeggen. Ik ben te laat met inschrijven voor bijvoorbeeld Leiden of Amsterdam dus loop sowieso een extra jaar achter. Wellicht kan ik ergens halverwege instromen? Geen idee. Dat moet ik nog even gaan onderzoeken. Voor nu is het vakantie en zal het er van nemen ook!
Jullie al plannen?
Ik vind het wel jammer dat ik niet meer op de Erasmus zit. Ik kon me wel vinden in de Erasmus en met Erasmus. Hij droeg ook altijd een muts ;)

1 Comments:

Blogger Rena said...

Het is jammer maar niet anders en het levert vast hele mooie andere dingen op.
Nu heb je iig weer tijd om te bloggen ;)

11:23 p.m.  

Een reactie posten

<< Home