maandag, december 18, 2006

Hard werken

Na een dik uur op het kantoor van studentenzaken te hebben gezeten (examen commisie was niet nodig) zijn we er uit. Ik hoef (nog) niet te stoppen met de opleiding. Veel van ons (zo'n 40-45%) vallen wel af na deze kerstvakantie en er zullen maar een paar van deze groep overblijven met onvoldoendes. De reden hiervoor is dat het een goede peiler is hoe het komende jaar zal verlopen. De woorden van de aardige mevrouw waren 'Het zal niet makkelijk worden voor je maar het is nog wel te doen met de nodige inzet, je zal niet de eerste zijn!'
M.a.w. er is (gelukkig) nog hoop. Het komt er op neer dat ik geen enkele toets en/of opdracht onvoldoende kan en mag halen. Voor sommige praktijkopdrachten zijn er wel herkansingen maar voor toetsen en voortgangstoetsen moeten allemaal 5,5 of hoger zijn. Dat klinkt allemaal te doen, maargoed, dat dacht ik ook toen ik deze opleiding begon.
Ik kan steun krijgen, cursus, voor het veranderen van mijn studiegedrag, die als ondersteuning zal dienen van het realiseren van het geheel. Het zal dus nog drukker worden maar hopelijk ook allemaal effectiever. Na de kerstvakantie heb ik dus 8 weken om mij te bewijzen, in opdrachten, toetsen en zal de eerste evaluatie zijn. Na nog eens 12 weken hebben we weer een VGT. Die moet ik dus alles halen anders is het echt over...
Maargoed, het is verassend nieuws, ook voor mij, beetje eng wel want had het niet verwacht....MAAR ik kan verder!! Ik hou jullie op de hoogte, bedankt voor alle steun tot nu toe! XXX

Wie weet ben ik op een dag net zo blij als hij hierboven :)

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

super zeg dat is goed nieuws. als je een kopje thee nodig hebt dan ff 3 x bonken op de vloer a'fijn je kent het wel.

7:28 p.m.  
Blogger Rena said...

hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! morgen krijg je een hele grote knuffel (of ik je daar nou blij mee maak of niet :p)

10:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

YES YES YES!
Ze hebben aan het landsbelang gedacht!

Ben héél blij voor je :)

Dikke kus!

7:10 a.m.  
Blogger Ditte said...

huh sinds wanneer kunnen ze mensen dan van de uni afkicken?! da was toen ik nog 'echt' studeerde niet zo.. :/ Of misschien verschilt dat per uni?

Anyway, hoe balachelijk het ook is, dat maakt allemaal niet uit want je mag door! :D Kop op, ff hard er tegen aan, anders kunnen wij later niet bij je op consult ;)

Hoop dat je kerst fijn was (bedankt voor de prachtige kaart haha) en have fun 2night! xx

2:54 p.m.  
Blogger Ditte said...

ik bedoelde: bElachelijk

2:54 p.m.  

Een reactie posten

<< Home