woensdag, oktober 18, 2006

Poeh!

Nou! Poeh! Hey! Nou! Poeh!
De tijd vliegt en ben onwijs druk! Hier een update:

- De studie is geweldig maar enorm time-consuming.
- Ik heb een Mini gekocht!
- My Favorite Confession heeft nog geen toetsenist(e) gevonden.
- Mijn bus is nog niet verkocht en zit nu tegen de 2500 euro aan reparatiekosten.
- Ik eet elke dag ongezond omdat ik geen geld heb.
- Ik ben weer student en dat is te merken ook.
- De Bitterzoet is de shit om lekker te dansen.
- Mijn ma is bijna helemaal uit haar depressie.
- Ik heb meer werkaanbod maar minder tijd.
- Ik hou weer helemaal van Carl Rogers
- Ik word meer en meer een wetenschapper
- Ik ben er achter dat wetenschap niet tegenover religie staat
- Mijn huis is nog altijd een puinhoop.

En ik sluit af met mijn mini en ik.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

je mini is geweldig!! :)
en doe tussendoor een beetje rustigaan he.
x op je drukke bolletje

1:58 p.m.  
Blogger Jonapamplona said...

pohe he wat een DRUKTE! Maar wel goed hoop ik verder?

10:21 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

vette bak ouwe!
Moet je snel maar eens mee naar Tilly crossen!

2:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home