dinsdag, september 26, 2006

Band

Ja, ik zit in een goede leuke band. We zijn met zijn drieen en zo'n anderhalf jaar bij elkaar. We zijn lekker druk in de weer en gaan dit jaar de podia op. Naja dat hopen we.
De band heet My Favorite Confession en maken indie/pop/rock. Nu heb ik echter een uitbreiding in mijn hoofd en dat is...nou ik zou graag een 4de lid erbij willen hebben. Iemand op toetsen. Iemand die mijn gitaar partijen goed kan aanvullen. De andere twee zijn er niet helemaal mee eens...zou deze gofotshopte foto ze over de streep trekken?


Meer info en originele foto is hier te vinden:

www.myspace.com/myfavoriteconfession

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

een chick in de band kan nooit kwaad! zoalng ze maar rockt...
het lijkt me een vreemde combi maar moet wel heel vet kunnen worden!

8:38 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Electronische piano of een orgel ik denk dat het een goede en een mooie toevoeging kan zijn. Maar dat weet je al :) Wel subtiel en niet overheersentd Dus met gevoel net als de muziek die uit jullie Harten komt. Eem combenatie die het afmaakt. Jawel ik deel je mening. Rock on MFC!

2:49 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja hey een chick erbij dat kan niet hoor. Neem dan NOG een lekkere vent, dan kun je tenminste kwartetten.

9:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Rarararaaaaaa wie heeft er een keyboard?

;)

10:13 a.m.  
Blogger Jonapamplona said...

Reken maar op een dubbele yes.

11:26 a.m.  

Een reactie posten

<< Home