vrijdag, september 21, 2007

Vrijdag 21 sept - 8 doden en 1 gewonde


In de ochtend van 21 september meldde een verwarde man van zijn acties. De man verklaarde aan zijn bewustzijn dat hij heel de nacht 8 monsters had achtervolgd en op brute wijze had afgeslacht met een handdoek. De bloedsporen aan de muur waren genoeg bewijs van het massacre. Het moordwapen is inmiddels teruggevonden in een wasmachine, maar na een DNA onderzoek bleek dat het bloed overeen te komen met die van de man. Toen zijn bewustzijn de vraag stelde waarom hij de monsters had omgebracht antwoorde hij: "Ik vond het welletjes, heel de nacht dat gezoem om mijn hoofd! Ik deed geen oog dicht en aangezien ik een dikke week keelpijn heb is een goede nachtrust wel op zijn plek!". Achteraf bleek de man niet meer terug gekeerd te zijn in zijn slaap en daardoor een slaaptekort op te lopen.
De karmische wetten zullen verder bepalen wat er met de man gebeurd maar het enige wat de man daar over te melden had was:"What comes around, goes around..."

In gedachtenis van de 8 doden wordt er vannacht om 01:00 extra hard gezoemd door hun broeders en zusters. Schrikt u dus niet rond dit tijdsstip, het is ingeplanned!

De gewonde van dit bericht kwam er met een paar bulten vanaf, dat was de man.




3 Comments:

Blogger Rena said...

kut muggen, platmeppen die hap! ;)

11:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik dacht dus al weken of ik er een stukje over moest schrijven.
Nee, niet over mijn moordlustige buurman. Over het feit dat dit mijn eerste zomer is sins, ik denk mijn devotie tijd, dat ik ook schuldig ben aan dezelfde slachtpartij en ik vind het jammer, erg jammer dat het zover is gekomen en zeg tegenmezelf "het is een kwestie van overleven jongen" :(

11:49 a.m.  
Blogger Rena said...

haha mietjes :p

3:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home