woensdag, september 12, 2007

Lang geleden dus tijd voor een update

Jeetje, al een tijdje niks geschreven op mijn blog. Dus het wordt weer eens tijd...Ehm, waar moet ik beginnen?....

Verhuizen:

Verhuizen? Jazeker, ik heb besloten om naar Amsterdam te verhuizen om daar mijn studie Psychologie verder te vervolgen. Daar kan ik ook afstuderen in Sociale Psychologie en dat is ook al een voordeel om daar te gaan studeren. Sociale Psychologie hebben ze niet in Rotterdam en dat vind ik toch wel een van de leukste richtingingen. Daarna Cognitieve Psychologie, dus het zal wel een combi worden.

Anyway, verhuizen. Ik ben van plan om begin volgend jaar te verhuizen en nu gewoon lekker geld sparen om uberhaupt te kunnen verhuizen. En goed netwerken uiteraard want daar moet ik het van hebben. Als iemand goede vriendjes is met een huizenbaas in Amsterdam dan hou ik mij aanbevolen! :)





London:

Vrijdag vertrek ik naar London om mijn goede vriend Ray op te zoeken. Hij wordt geinitieerd en daar kijk ik erg naar uit! Ook ga ik een dagje shoppen uiteraard en lekker eten bij Govinda's! Ik verheug me er nu al op :)





Bril:

Ik moet er aan gaan geloven. Mijn ogen worden zwakker en dat merk ik vooral bij het autorijden. En met name in de avond/nacht. En aangezien ik in het weekend best een nachtbeest kan zijn is een goede bril niet overbodig aan het worden. Ik begin wazig te zijn en mijn ogen moeten gewoon harder werken om goed te kunnen zien. Ik red het nu prima maar ik voel wel dat het meer moeite begint te kosten en daarom een bril.
En natuurlijk wil ik wel een bril bril. Niet eentje die incognito op je neus zit. Daarom ga ik voor een klassieker (net als mijn Mini!).



En verder...ja niet zo heel veel zo 1 2 3 te vertellen...als er wat te binnen schiet dan kwak ik het gelijk op mijn blog ;)
Geen idee of iemand uberhaupt hier nog langs komt maargoed. Bla bla bla...bladieblabla ;)

2 Comments:

Blogger Rena said...

ik ben benieuwd naar je bril! :)

7:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

anders ik wel brilie :p

1:28 a.m.  

Een reactie posten

<< Home