vrijdag, juli 20, 2007

Gatverdamme! (Oftewel, tijd voor vakantie)

Ik ben het zat...alles en allemaal en iedereen....zijn mijn verwachtingen nou te hoog? Ligt het echt allemaal aan mij. Nou, het zal me een worst wezen want ik ben het in ieder geval zat. Ik heb het gevoel dat velen me gewoon links laten liggen en dat heeft betrekking op alles wat belangrijk is in mijn leven. Of het nou betrekking heeft op mijn studie, muziek, vriendschappen, werk en weet ik het nog allemaal. Het ligt me allemaal dwars. Ik vraag of iets zo is en krijg een totaal anders antwoord er op. Hoe leg ik dit uit?
Nou ehm, simpel, na A komt B. Ik zeg al en dan komt Y terug i.p.v. B. Ik maak afspraken met mensen, gedeelde mening tot een gezamelijk besluit. Er komt uit B, ik zet me in voor B en verwacht dat ook van personen. Wat krijg ik terug -> U! En zo is het freaking met iedereen zo!? Wat is dat toch?! Ik kan het niet meer volgen en het enige wat ik nu kan zeggen is: Gatverdamme wat ben ik het zat! :p

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

het lijkt mij dat er hier geen reply toepasbaar is voor minder irritatie dus kan ik alleen maar zeggen....

Holiday ! whooo ! hoooo ! :)

1:01 a.m.  
Blogger Rena said...

haha gewoon lekker met de vinger naar anderen wijzen...

tijd voor mongolie!

12:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Kom je een lekker kopje kruidenthee bij me drinken?

Kunnen we hierover lekker tegen elkaar aan zeiken want ik herken deze gevoelens helemaal! (heeft niks met jou te maken hoor)
X

2:10 p.m.  
Blogger m.a.a.r.t.e.n.j.b. said...

Zoals Monica Geller zou uitgillen: "I Know!"

Mensen zijn zo, zeker in deze tijd van het jaar. Go with the flow, lijkt het wel...

12:51 a.m.  

Een reactie posten

<< Home