zondag, januari 13, 2008

Amsterdam here I come!

Het is me gegund...ja blijkbaar. 1 advertentie, 2 aanbod, 1 huisbezoek en ik heb een appartement gevonden in Amsterdam! Wohoooo!!!
Onwijs snel gegaan zeg, binnen 2 weken in huisje vinden in (fokking) Amsterdam is niet zomaar iets...damn, ik heb ECHT geluk.
Dus ja mensen, ik ga Rotterdam verlaten en verder wonen in Amsterdam. Per 1 april wil ik er gaan wonen en heb dan een maand om te verhuizen, wat te verven etc. Je kent het wel. Damn wat heb ik er zin in! Wohooo!
Het is een 2 kamer appartement in het Oosten van Amsterdam. Net buiten de ring van het centrum. Onwijs centraal met andere woorde, bij de Amstel en dicht bij prinsengracht. Het is betaalbaar, nieuwbouw, 50m2 wat voor mij groot genoeg is EN een berging! Nou, het moet niet leuker worden! Ideaal voor mij, ideaal voor een starter in een nieuwe stad.
Hier een link naar GoogleMaps zodat je een idee krijg waar het is. Zoom even in en dan zie je het dak ;)

GoogleMaps

Voor degene die mijn nieuwe adres wil noteren:

Sammy Dirksz
2e Boerhaavestraat 55f
1091 AL Amsterdam

Foto's etc. volgen uiteraard! Tegen die tijd ook een housewarming natuurlijk en ben jij dus ook uitgenodigd!

Een blije Sam

3 Comments:

Blogger Wen said...

Ik kom...Dus betekend dat dat ik niet hoef te komen schilderen ???
:P

1:14 a.m.  
Blogger Jonapamplona said...

En ook vlakbij het Oosterpark niet te vergeten!:) Gefeliciteerd!!!

8:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

en een trieste buurman , sniff sniff. :P
Zal je missen........

12:40 a.m.  

Een reactie posten

<< Home