dinsdag, september 01, 2009

Uit de oude doos...

Toen was ik er nog maar net. Paar dagen oud in 1974. Paps, ik en mams.

Noorwegen een jaar of 6-7. Kerst bij mijn opa hoog in de bergen. Kirsti en ik.

Kerst op de boerderij hoog in de bergen. Aan het vertellen hoeveel kado's ik wel niet had gekregen.
Ergens in de jaren 80. Metal was op z'n hoogtepunt. Ik daarintegen...

Het meest lelijke behang ooit. Relaxpants, mijn Raiders petje (Hiphop was toch wel een beetje gaaf), DRI shirt over een longsleeve (80ies a-go-go) en een geitenhuid aan de muur. Tja, waarom ook niet, ik wist niet beter.

Binnenkort meer foto's uit de oude doos. Mijn ma is begonnen met een achterstallige sorteeractie van foto's uit de jaren 80 tot nu. Dus er moet genoeg 'vermakelijks uit de tijd' voorbij komen :)

2 Comments:

Blogger BAGGERMAN said...

Geiten aan de muur.. Zo'n uier maakt ook een leuk nachtlampje!

9:36 p.m.  
Blogger Rena said...

hahaha

OMG WTF BBQ ;)

3:43 p.m.  

Een reactie posten

<< Home