zondag, augustus 16, 2009

Sommige familieleden van mij...

zijn gek! Niet op een leuke manier maar ook echt gek! Ik zal niet in detail treden maar toen ik Noorwegen was kreeg ik behoorlijk wat op mijn bord en dat loopt nu nog steeds. Ik krijg weer een mail van iemand anders binnen de familie om te vragen of 'het waar is en wat we er aan gaan doen'...
Het is echt een serieuze zaak en iets waar ik maar moeilijk mee om kan gaan. Anyway, ik wil er ook niet teveel over schrijven, maar meer om gewoon even hier wat hierover neer te zetten helpt mij al.

2 Comments:

Anonymous porry said...

Ja, lekker vaag en wtf maakt het uit wat je familie doet? Denk ik dan bij mezelf...(Kijk maar hoe ze het over 17 jaar hebben gedaan.) Dat je er uberhaubt druk over maakt, baard me al zorgen voor jouw!
En ja, zo denk ik ook over mijn eigen Familie! Een ieder doet het zichzelf aan, dat weet je maar al te best...

3:34 a.m.  
Blogger een beetje sam said...

Ja maar wat zij hunzelf aan doen heeft ook zijn gevolgen op jou of een ander. Helaas is het in dit geval ook zo en kan ik er weinig mee behalve verbaasd zijn dat ze doen en denken wat ze doen. Weg drukken of Negeren werkt helaas bij niet aangezien het direct naar mij toe is en het niet een onschuldig iets is waar ik mij niet perse druk over hoef te maken...

5:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home