zaterdag, april 25, 2009

Pristine

Vanaf gisteren zijn Gijs en ik officiele eigenaren van een nieuwe bedrijf in Amsterdam en wel:

Pristine Fixed Gear Bikes

Fixed gear bikes vraag je je dan af..ja dat zijn (in de volkmond) doories. Eigenlijk race fietsen (in dit geval) maar dan zonder remmen. Ja, je leest het goed, zonder remmen. Het zijn messenger bikes voor de snelle 'hippe' bezorgdiensten van post en pakketjes van de ene naar de andere kant van de stad. Deze fietsen zijn in een beetje in opkomst in Nederland maar nog niet genoeg en daar gaan wij dus verandering in brengen. Hier wat voorbeelden van wat we zelf gaan bouwen en leveren aan de consument. Dus nieuwe hippe fiets nodig? Gewoon even contact opnemen ;)











3 Comments:

Blogger Lot said...

vet, ik heb een hele toffe racefiets die ik op den duur ook wil gaan ombouwen naar een fixie. Eerst ff werk vinden en sparen though.

5:34 p.m.  
Blogger Rena said...

GEFELICITEEEEEERD :)

3:21 p.m.  
Anonymous Maartje said...

Ik ben dus diegene die zo'n hippe fiets nodig heeft, bij deze neem ik contact op. De vraag die bij mij echter nog onbeantwoord is gebleven; kan ik dit betalen?

Groeten,
Maartje

8:16 p.m.  

Een reactie posten

<< Home