woensdag, december 24, 2008

Kerst en de rest

Geniet allemaal van de komende vrije dagen! Vergeet daarom ook niet wat we vieren.
Een man, een bijzondere man wel te zeggen, was lang lang geleden geboren en heeft onze maatschappij voor 80% gevormd (niet wetenschappelijk onderbouwd) zoals wij die nu kennen. Toch apart hoe dingen kunnen lopen is het niet? ;)

Bedankt voor alle kerstwensen en kaarten! Erg leuk! Ik vier het alleen niet, ik zit vanavond op de bank met een kopje thee en film. En morgen zet ik mijn MAC aan, koptelefoon op en ga ik muziek produceren. Heerlijk!

Geniet van alle ingeplande kerstevenementen, familiebezoeken e.d. Ik sluit mezelf op in mijn muziekbubbel! Yeah!

x

3 Comments:

Blogger m.a.a.r.t.e.n.j.b. said...

Ga je ons ook laten horen wat je gaat creƫren? Veel plezier in je bubbel, gozert!

5:24 p.m.  
Blogger een beetje sam said...

Ik laat het zeker horen :)
Is nog een hele karwei waar ik mee bezig ben maar dat leg ik uit in de post die er op zal volgen!

5:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

F*ck it, de kerst van Coca Cola is niet echt, en de echte kerst gedachte waar het ook mag van komen is een verhaal op een verhaal en ook niet echt iets om op te bouwen. Maar mensen willen in iets geloven en dat maakt dan wel weer een mooie gedachte <3. (geloof blijft voor mij en gedachte van hoop en daar laat ik het bij tot dusver)

1:52 a.m.  

Een reactie posten

<< Home