woensdag, december 03, 2008

Ahh f*ck!!! Oh nee, toch niet!

Al meer dan een maand plannen Sanne en ik om naar Tiger Lou te gaan in Keulen. Op die avond speelt ook Atlantic/Pacific. Een band met leden van bekendere (oude) emo bands als Texas is the Reason en zijn daarom natuurlijk nog meer psyched om te gaan.
Deze avond werd ik gebeld door Sanne om de boel te plannen en kijk ik nog even snel op de website van hoe laat we er moeten zijn. Staat er ineens:

---
Sa, 6. Dezember
Visions präsentiert: Tiger Lou & Atlantic/Pacific feat. Garrett Kahn (Texas is the Reason/Solea), Sergie Loobkoff (Samiam/Solea), John Herguth (House And Parish)
Eintritt: AUSVERKAUFT!!!
Einlass: 20 Uhr
Im Anschluss: Visions Party
Die Visions Party mit Tiger Lou und Atlantic/Pacific ist restlos ausverkauft!
Für alle die keine Karte im Vorverkauf bekommen haben, werden wir das Konzert auf dem 2. Floor auf Großbildleinwand LIVE übertragen.
Der Eintritt für Party und Live-Übertragung beträgt 5 €.
---

WTF?! AUSVERKAUFT!!!? Dus daar staan we dan met onze broek op onze knieen. Ja dat krijg je als je broek er van af zakt van dit soort AUSVERKAUFT acties...
Dus wat nu?! Sanne en ik gelijk in actie. Tiger Lou mailen! Atlantic/Pacific mailen! Gelijk! Actie!! Actie!!! ACTIE!!!

Ik schrijf een slijmbrief aan de jongens over dat ik Garret een keer heb ontmoet in Rotterdam toen hij er met Solea speelde en misschien dat hij mij nog kende. En wellicht dat ze ons op de gastenlijst kan zetten. Please....

Nog geen 30 seconden later zie ik het 'Now Online' berichtje onder de foto staan van Atlantic Pacific. Nog geen 10 seconden later heb ik mail in mijn inbox:

----------------- Original Message -----------------
From: atlantic/pacific
Date: Dec 3, 2008 9:56 PM

Guys,
No problem. You're on the list. See you in Koln.
John
-----------------------------------------------------

Hoe vet is dat!!! Lang leve myspace, lang leve niet arrogante rocksterren, lang leve rock en roll.

Wij gaan dus toch nog deze zaterdag Tiger Lou en A/P zien!! Wohoo!!!




3 Comments:

Blogger Rena said...

hoera!

(en nu vind ik het nog meer kut dat ik niet mee kan)

11:50 a.m.  
Blogger Dennis said...

Goeie actie! Zo zie je maar, er is altijd meer gastenlijst dan je denkt. Je moet alleen effe de stoute schoenen aantrekken!

1:30 p.m.  
Blogger m.a.a.r.t.e.n.j.b. said...

We zijn maandag in WF naar A/P geweest. Was tof optreden, alleen jammer dt die gasten duidelijk in Duitsland hard hadden gepartied en in Nederland direct naar de shop zijn doorgereden.

Hoe was het in Duitsland?

2:11 p.m.  

Een reactie posten

<< Home