dinsdag, september 01, 2009

Crisis

Geld crisis wel te verstaan. Jeez, het is weer zover. Na jaren zit ik weer met mijn handen in mijn haar om rond te komen. Ineens regent het rekeningen die ik niet kan betalen, moet ik geld lenen en heb ik een stapeltje rekeningen 'on-hold' waar ik een hekel aan heb.
Gelukkig zijn er ook mooie dingen in deze tijd mijn leven binnen gestapt. Dat verzacht de boel en zorgt er voor dat ik 's nachts gewoon kan slapen gelukkig :)

Nu nog een mooi plan verzinnen hoe ik weer snel geld kan verdienen. Natuurlijk komt de winkel er aan maar dan moeten we wel eerst deze tijd doorkomen...Hmpf.

1 Comments:

Blogger m.a.a.r.t.e.n.j.b. said...

Crisis houdt je scherp Sam. Dan maar wat vaker pannenkoeken en groente halen op de Markt.

10:29 a.m.  

Een reactie posten

<< Home