zondag, augustus 13, 2006

ZZZzzz

slaap (de ~ (m.))
1 toestand van rust van de zintuigen en van het bewustzijn
2 neiging tot, behoefte aan slaap
3 tot korstjes opdrogende afscheiding aan de oogleden
4 toestand die bij sommige planten 's nachts optreedt en de indruk maakt van rust
5 elk der beide zijvlakken van het hoofd tussen de ogen en de oren

Ik heb er maar veel moeite mee de laatste paar dagen. Argh. Ik weet niet of het door de medicijnen komt maar dat is de enige reden die ik kan bedenken. Gelukkig slaan de medicijnen aan want de huidinfectie van de beet neemt af. Gelukkig is mijn humeur nog prima, naja vind ik zelf. Ik kan zo lekker grumpy zijn wanneer ik te weinig slaap krijg. Maargoed, de mensen die mij kennen weten dat al te goed. Haha.
Vandaag een drukke werkdag waar ik geen zin in heb. Maar gelukkig een mooi vooruitzicht, over een paar dagen echte ontspanning -> LowLands! Wohoo!!
Wie gaan er allemaal?