zondag, augustus 06, 2006

Nachtelijke bezigheden

Wanneer ik eenmaal achter de computer ga zitten en muziek ga maken kan ik 3 dagen wakker blijven. Vannacht stop ik maar op een wat schappelijkere tijd. Mijn band MyFavoriteConfession heeft verleden week een nieuwe nummer geschreven en vrijdag opgenomen. Simpel met een enkele microfoon en MAC. Alles lekker mono. Toen ik thuis kwam moest ik nog een tekst schrijven en een zanglijn verzinnen. Daar ben ik dus mee bezig geweest vannacht. Niks stappen, niks uit op zaterdag (wat eigenlijk wel van plan was) maar wat ik zei: Eenmaal aan muziek bezig dan ben ik niet meer te stoppen.
Het nummer is nog niet geheel af maar basis is er wel. Vannacht heb ik een extra gitaar ingespeelt en ingezongen. Dit is het resultaat voor deze nacht. Zoals jullie wellicht lezen en horen is de tekst anders dan die ik heb ingezongen, maar dit komt omdat ik achteraf de tekst afgerond heb.
Voor mijn bezoekers wil ik dit nummertje wel met jullie delen :) Zoveel zijn het er niet maar ja, dit is ook 'een beetje sam'. Enjoy!

You slip away, what will your parents say?
You run around the block, it's gotta stop.
It's happening, all became paper thin.
All the things you've done, you could have overwon.

You could tell 'em why.

In your thoughts you'd watch them die.
Of all the pain you need to show.
And I won't go, "oh let me go!"

So prove your point right now, point right now
(The point)...
You'll never listen, you'll never listen

Why? Are there all these lies?
It's like a horror dream, I won't wake up it seems.
The fights, they just go on at night.
Forget your only child, he runs away and hides.


Voor meer MFC klik hier: MFC op Myspace

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dus je hebt de buurt weer geterroriseerd..? ;)

Ik ga even luisteren.

2:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

was ik ff blij dat ik niet thuis was :)

5:27 p.m.  
Blogger Rena said...

ik vind het mooi

10:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home