woensdag, augustus 02, 2006

Tijd voor...

Mezelf! En waar ben ik het meest blij om? Om mezelf een beetje structuur te geven. Nu dat ik een jaar lekker een sebbatical heb kunnen houden ben ik weer aan wat structuur toe. En hoe wil ik dat gaan aanbrengen? Om ook dagelijks een blog bij te houden. Gewoon even luchten. Ook belangrijk! Laten we dat vooral niet vergeten. Ookal is het in het luchtledige. Iemand hoort je toch wel en je hebt zelf ook oren dus om het zelf te horen/lezen scheelt ook een hoop.
Welkom op mijn blog.

3 Comments:

Blogger Rena said...

wat leuk dat je ook blogt!
welkom welkom welkom welkom :)

12:07 a.m.  
Blogger Jonapamplona said...

ik hoor je!

2:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En het is ook tijd dat wij thee gaan drinken!
x

11:14 a.m.  

Een reactie posten

<< Home