maandag, juni 16, 2008

Smaak

Deze vrijdag was ik in gesprek met twee vriendinnen over wat nou 'mijn smaak' was. Zij gingen in het publiek (Wij zaten in Pacific Parc Nederland - Frankrijk te kijken) wel even iemand uitzoeken die bij mij zou passen.
Nou! Wat een drama was dat...Ze kozen alleen maar meisjes/vrouwen uit die mij totaal niet aan stonden. Niet dat ze niet mooi waren maar gewoon niet mijn smaak. Na de vraag 'Wat vind jij dan wel leuk?!' naar mijn oren geslingerd te krijgen heb ik eindelijk een van de beste voorbeelden gevonden :)
Ik zat 'Be Kind Rewind' te kijken en daar speelde een vrouw in waar ik wel de nodige tijd in zou willen steken. Althans, uiterlijk dan he ;)
Hier komt ie dan: My cup of tea, mijn smaak en tevens mijn antwoord voor degene die zich dat nou afvragen, Sam's smaak: